Get more leads to your business

Chat komunikácia vládne svetom

CUSTOMER EXPERIENCE V PRAXI - SIDE EFFECT ZLÉHO PROCESU

Naša prax ukazuje, že byť kvalitný vo všetkých sférach v procese práce so zákazníkom je veľký challenge. Minimálne platí, že nie sme všetci rovnakí a jeden meter nesedí všetkým.

Andrea R. 1 September, 2020

Čo potrebuje váš business počas korona pandémie

V tejto dobe, keď sa situácia zmenila zo dňa na deň, sú ľudia nútení pracovať, nakupovať a žiť z domu. Firmy si uvedomili potrebu zmeniť štruktúru predajných kanálov a v snahe prežiť, svoje zdroje a kapacity premiestnili do online sveta, pretože dopyt po ich službách a výrobkoch stále existuje – v tejto chvíli primárne na webe.

Autor Boris R. 30 Marec, 2020

Starostlivosť o zákazníkov alebo čo zákazníci potrebujú

Čo zákazníci potrebujú je jedna z mála otázok, na ktorú je ťažké odpovedať a napriek tomu sa nestala rečníckou otázkou.

Autor Andrea R. 19 Február, 2020

Ako využívať potenciál svojho webu alebo eshopu naplno?

Odpoveď je jednoznačná, však. Nikdy neviete totiž zodpovedne povedať, či poznáte návštevníka Vášho webu dostatočne dobre.

Autor Lea T. 11 Október, 2019

Chat ako súčasť brandingu?

Branding vo všeobecnosti znamená proces, ktorého cieľom je premeniť produkt alebo firmu na značku, ktorú ľudia môžu automaticky spájať s konkrétnym pozitívnym imidžom, skúsenosťami alebo očakávaním.

Autor Boris. 19 Júl, 2019

Konverzačný marketing

Budúcnosť marketingu a obchodu je v približovaní sa zákazníkovi nenútenou formou a poskytnutí odpovede na jeho potreby v čo najkratšom čase. Toto pravidlo špeciálne platí vo svete internetu, kde každý návštevník, ktorý zamieri na vašu webovú stránku je váš potencionálny zákazník.

Autor Lea T. 11 Marec,2019

Pre každý typ businesu

Neváhajte nas kontaktovať cez čet alebo formulár.