Akú predajnú taktiku zvolíte pred Vianocami?

od Andrea R.


publikované 23 Septembra,2017 o 9:00



Predvianočná sezóna je pre mnoho eshopov zlatá baňa, na ktorú sa podaktorí pripravujú celý rok. Čaro tejto sezóny je v tom, že každý chce obdarovať svojich blízkych, čo však neznamená, že nakupujeme darčeky hlava-nehlava. Aby ste ako predávajúci alebo ako poskytovateľ služieb uspeli, nestačí mať skvelý a jedinečný tovar, či službu, ale treba mať pripravenú bezchybnú predajnú stratégiu, inak Vás ten predvianočný ošiaľ minie.
Každý dobrý obchodník vie, že bez marketingu a šarmu Vašich predavačov, môžete mať vo výklade aj perpetum mobile, a nebude sa predávať.


Určite sa zhodneme v tom, že vybudovanú obchodnú sieť treba udržiavať a ladiť. Moderné trendy v marketingu a obchode každým rokom napredujú a nie je preto nezvyklé, že predajná kampaň na vianočnú sezónu sa pripravuje niekoľko mesiacov dopredu.


Ak ste sa rozhozhodli investovať do reklamy na internete a pripravili ste si budget pre online reklamu, mali by ste pouvažovať, ako lepšie zúžitkovať vynaložené náklady. 80% preklikov na Vašu stránku, povedzme vďaka AdWords reklame, sa nikdy nezúročí, v tom lepšom prípade, si len zvýšite mieru okamžitých odhodov s webu.


Okamžité odchody z Vášho webu počas vianočného ošiaľu sa dajú chápať ako malé prehry. Ak ste zverili reklamnú kampaň na internete do rúk profesionálov, určite Vám dajú sadu rád, ako správne nadizajnovať obrázky pre AdWords, ako upraviť vstupnú stránku, na ktorú sa návštevník vďaka reklame preklikne a podobne. Neexistuje univerzálna a osvedčená rada, ako 'presvedčiť' návštevníka, aby na Vašej stránke zostal, práve preto je každá rada dobrá a oplatí sa ju vyskúšať.


Skúsenosti z praxe s našimi zákazníkmi, s ktorým spravujeme predajné kampane cez online chat, nás utvrdzujú v tom, že pokiaľ návštevník, ktorý je na stránke dlhšie ako 60s nedostane v pravý čas ten správny impluz, na stránku sa už nevráti. Ak tento impulz dostane, potom nehrá žiadnu rolu, ako sa na stránku dostal, či vďaka Vašej reklame, priamo z vyhľadávača, či len tak, omylom.


Predávanie cez online chat, pokiaľ sa robí na profesionálnej úrovni, nesie v sebe obrovskú výhodu - vďaka kontinuálnej analýze návštevnosti a toku návštevníkov na webe, predajca-operátor dokáže smerovať cielený impulz aktívnemu návštevníkovi, aby ho priviedol do cielenej konverzácie.


Naši predajcovia-operátori totiž vedia, že štandardná otázka: "Dobrý deň, môžem Vám nejako poradiť?" vyvoláva podmienenú odpoveď: "Ďakujem, neprosím.", a teda umenie sa skrýva v správnej komunikácii s návštevníkom. Rozhodne Vám predaj cez chat odporúčame vyskúšať.




Pre každý typ businesu

Zdôverte Váš projekt nášmu teamu profesionálov